داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

سفر بی‌مجوز سعادتمند برای بازگشت استراماچونی یا توافق سر بدهی؟

  • کد خبر: ۴۰۱۵۸
  • ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
سفر بی‌مجوز سعادتمند برای بازگشت استراماچونی یا توافق سر بدهی؟
مشخص نیست چرا دقیقا احمد سعادتمند در آستانه دربی حساس پایتخت در جام حذفی به ایتالیا رفته و مذاکره با استراماچونی را آغاز کرده‌است.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال جهت مذاکره مستقیم با وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی جهت کاهش محکومیت‌های مالی این باشگاه، صبح دیروز (شنبه) راهی اروپا شد.

مدیرعامل استقلال مذاکرات خود را با این دو مربی آغاز کرده و از این دو مربی درخواست کرده تا هماهنگی‌های لازم جهت نحوه پرداخت این پول انجام شود. این دو مربی از باشگاه خواستند تا وکلا و تیم خودشان صحبت کنند تا در این رابطه به نتیجه نهایی برسند.

با توجه به اطلاعات موجود باید دید استراماچونی و شفر حاضر به مذاکره و توافق نهایی با باشگاه استقلال می‌شوند یا قرار است منتظر رای فیفا بمانند و بتوانند پول بیشتری از این باشگاه دریافت کنند.

سفر بی مجوز سعادتمند!

️علی‌نژاد معاون وزیر ورزش گفت: سعادتمند بدون مجوز وزارت ورزش برای مذاکره با استراماچونی و شفر به اروپا رفت.

وی افزود: سعادتمند، مجوزی از وزیر یا بنده برای رفتن به اروپا نگرفت. جمع‌بندی او و احتمالا برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال این بود که برای گرفتن تخفیف و چیزی به شبیه به آن به اروپا برود. موضوعی که در رسانه‌ها خواندیم.

معاون وزیر تصریح کرد: اینطور نیست که مجوز سفر سعادتمند را داده یا از او خواسته باشیم به سفر برود. تصمیمی بوده که شخصا به عنوان مدیرعامل باشگاه گرفته است. برای این سفر دلایلی، چون مذاکره برای گرفتن تخفیف از شفر و استراماچونی یا چیزی شبیه به آن عنوان شده تا در فضای رودررو و چشم در چشم بنشینند و صحبت کنند. باید ایشان برگردد و زمانی که برگشت جلسه‌ای خواهیم داشت تا بدانیم دلیل این سفر چه چیزی بوده و ثمرات آن به چه شکل بوده است تا در جریان نتایج قرار بگیریم.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->